7М01101-«ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»
background
“«Филология және гуманитарлық білім» факультеті”

Магистратура
7М01101-«ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»

img
Сипаттама

Жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламасы іргелі білім алуға және болашақ кәсіби қызметінің сипаттамасына сәйкес оны игеру нәтижесінің жалпы талаптарын, кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.  Сонымен қатар бағдарлама модульдік оқыту принципі бойынша әзірленген және жұмыс берушілермен келісілген.

Білім алушылардың кәсіби қызметін тиімді атқаруға қажетті жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру,білім алушылардың тұлғааралық құндылықтар негізінде әлеуметтік жауапкершілігін және кәсіби этикалық нормаларды ұстануын қалыптастыру,білім алушылардың кәсіби шыңдалуға, өзін-өзі жүзеге асыруға ынталандыру негізінде білім беру сапасының деңгейін ұлттық және халықаралық стандарттар талаптарына  сәйкестендіру,білім алушылардың кәсіби білімі мен тәжірибелік дағдыларын  жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес қалыптастыру, тіл үштұғырлығы, функционалдық сауаттылық және салауатты өмір сүру негізінде  қоғамды жаңартуда  белсенділік танытатын жоғары білімді маман даярлауды қамтамасыз ету.

Бағдарлама мәліметтері
Басталатын
күн
2021-09-01
Өтініш беру
мерзімі
2021-08-25
Бағдарламаның
ұзақтығы
2 жыл
Оқу
формасы
Тұтас
Оқыту
тілі
Қазақша

7М01101 - «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының түлегі өзінің кәсіби қызметін:

- орта, жоғары және қосымша кәсіптік білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу, жобалау ұйымдарында және өндірістік қызмет;

- білім беру саласында және өндірісте, мамандандыруға сәйкес біліктілікті арттыру саласында ғылыми-зерттеу қызметі;

- алған дәрежесіне, біліктілігіне сәйкес басқару қызметі салаларында жүзеге асыра алады.

Магистратураға жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын білім беру бағдарламаларын игерген тұлғалар қабылданады.

Магистратураға түсуші тұлғалар ЖОО-ға немесе ғылыми ұйымдарға мынадай құжаттарды тапсырады:

1) ұйым басшысының атына өтінішті (еркін түрде);

2) жоғары білімі туралы құжаттың көшірмесін;

3) жоғарғы білімі туралы құжаттың нотариалды расталған көшірмесі қосымшасымен;

4) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін;

5) кадрлар есебі бойынша жеке іс парағы мен еңбек қызметін растайтын құжатты (еңбек өтілі бар тұлғалар үшін);

 6)     3x4 сантиметр өлшемді алты фотосурет;

7) 086-У нысанындағы медициналық анықтаманы;

8) кешенді тестілеу тапсырғаны туралы сертификат;

Әрі қарай қалай түсу керектігін және қандай құжаттар қажет екенін сипаттаңыз

1) белгіленген үлгі бойынша өтініш;

2) 3x4 көлеміндегі екі фотосурет;

3) алған білімі туралы аттестат (түпнұсқа);

4) жеке куәлігінің көшірмесі;

5) 086-У үлгідегі медициналық анықтама;

6) тест тапсыру үшін төленген ақшаның түбіртегі

Бұл бағдарлама бойынша оқу ақысы жыл сайын төленеді. Оқу құны - 275 000 теңге.

Оқу құнына оқу ақысы, дәрістер, семинарлар, жеке консультациялар, кітапханаларды пайдалану, Wi-Fi, компьютерлік сыныптар, спорт секциялары және т.б.

Пәндердің атауы

Пәндердің қысқаша сипаттамасы (30-50 сөз)

Кредит

саны

Қалыптастырлатын оқыту нәтижелері (кодтары)

ON1

ON2

ON3

ON4

ON5

ON6

ON7

ON8

ON9

ON10

ON11

ON 12

Базалық пәндер циклы-35

Жоғары оқу орны компоненті-20

1

Ғылым тарихы мен философиясы

Философия және әдістеме ғылымдары философиялық білімнің саласы ретінде. Ғылымның пайда болуы. Ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми революция. Ғылыми рационалдық. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. 

4

 

 

 

 

 

v

 

 

v

 

 

 

 

2

 

Шет тілі (кәсіптік)

Шет тілін халықаралық стандарт деңгейінде меңгеру. Ғылыми стильдің грамматикалық категорияларын ауызша және жазбаша формада меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау. 

4

 

 

v

 

 

v

 

 

v

 

 

 

 

3

Жоғары мектеп педагогикасы

Жоғары мектепте оқытудың қағидалары мен қозғаушы күштері. Жоғары білім берудің мазмұны. Жоғары мектептегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары. Білім берудің оқу үдерісі кредиттік жүйесі негізінде ұйымдастыру. 

4

 

 

v

 

 

 

 

v

 

 

 

 

4

Басқару психологиясы

Басқару психологиясы - өндірістердегі, оқу орындарындағы т.с.с. іс-әрекетті басқарудың жалпы психологиялық жақтарын арнайы зерттейтін әрі модельдейтін сала. Басқару психологиясы іс-әрекетті арнайы басқарудың және психологиялық жағдайдың талдамалы модельдерін және еңбектің сапасын көтеруге бағытталған. 

4

 

 

 

 

 

v

v

 

 

 

 

 

Таңдау компоненті-15

5

ЖОО тәрбие жұмысының әдістемесі

 

Пән қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайға байланысты ЖОО-ғы тәрбие жұмысының принциптерімен, ЖОО-ғы тәрбие жұмысының бағыттары және оның мазмұнымен, ЖОО-ғы  тәрбие жұмысының принциптері, әдіс-тәсілдері, формаларымен таныстырады.

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

Студенттермен жүргізілетін тәрбие жұмысының ерекшеліктері

ЖОО жүргізілетін тәрбие жұмысының жоспарын жасауды,. тәрбие жұмысын ұйымдастыруды үйретеді. Эдвайзер жұмысымен таныстырады. Студенттермен жүргізілетін тәрбие жұмысының ерекшеліктерін ашып көрсетеді..

 

6

Педагогикалық шеберлікті жетілдіру  

Педагогикалық шеберлік, оның компоненттерімен таныстырады.  Педагогикалық шеберлік  орталығының жұмысын талдайды. ЖОО педагогикалық шеберлікті жетілдіру жолдарын үйретеді.

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

Педагогикалық этика

Педагогикалық этика пәні - әдептің педагог санасындағы, мінез-құлқындағы, қатынастары мен іс-әрекетіндегі көріністердің заңдылықтарымен, педагогикалық этиканың түрлері.міндеттерімен, педагогикалық этикаға қойылатын талаптармен таныстырады, педагогикалық этиканы  қалыптастыру жолдарын меңгертеді.

 

7

Білім беру сапасын бақылау жәнебағалау                         

Білім беру сапасын бағалау  мақсаты: білім алушылардың оқу білімге деген қызығушылығын арттыра отырып, әрбір білім алушының оқудағы күтілетін нәтижеге қол жеткізудегі жеткен табыстарын жан - жақты және әділ бағалай білу.   

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

 

Педагогикалық үдеріс сапасын бағалау және мониторингілеу әдістемесі                   

Педагогикалық мониторингтiң педагогика теориясына және практикасына енуiне әсер етушi факторлар мыналар болып табылады: педагогикалық жүйедегi инновациялық процестер;педагогикалық менеджмент;   бiлiмдегi, тәрбиедегi, дамудағы жеткен жетiстiктер;шығармашылық қабiлет  

 

Бейіндеуші пәндер циклі-49

Жоғары оқу орны компоненті-4

8

Психология мен білім берудегі мәдени - тарихи және іс - әрекеттік әдістер

Қазіргі кезде білім беру мен психологияда іс-әрекет түрлеріне әлеуметті бейімделу және жекелік-психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, оның потенциалды мүмкіндіктерін максималды дамыту қазіргі кезеңдегі әлеуметті-экономикалық жағдайдың талабы. 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

 

 

Таңдау компоненті-45

9

Педагогика әдіснамасы

Педагогикадағы әдіснамалық метабілімнің ірі блоктары (педагогикалық әдіснама туралы жалпы түсінік,  әдіснамалық бағдарлар жиынтығы, педагогикалық әдіснаманың даму кезеңдері және үрдістері) туралы жүйелі ғылыми білімдермен қаруландырады.

5

 

 

v

 

 

v

v

v

 

 

 

 

Педагогикалық жобалау

Пән болашақ мұғалімдердің өз әрекетін кәсіби жетілдірудің басты ресурсы ретінде ұйымдастыра отырып, оларды ғылыми-әдістемелік тұрғыдан даярлауға мүмкіндік береді.

10

Жоғары мектеп психологиясы                                  

Болашақ маманды кәсіби дайындау процесінің күрделі болуы жоғары мектеп психологиясының зерттеу пәнінің көпжақтылығын анықтайды.   

5

 

 

v

 

 

v

 

v

 

 

 

 

Заманауи психологияның өзекті мәселелері

Адамның әлеуметтік және табиғат қасиеттерінің объектив байланыстарын,оның дамуындағы биологиялық және әлеуметтік себеп-салдарлық қатынастарды айқындау сияқты проблемаларды зерттеуді меңгертеді.

11

Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі

Бұл пән «Педагогика», «Педагогика тарихы», «Отбасы педагогикасы», «Педагогикалық менеджмент» сынды пәндерді оқыту әдістемесін меңгертеді. Бұл пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады.

4

v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

v

Креативті педагогика

Креативті педагогикалық жүйенің негізгі педагогикалық идеялары мен қағидаларымен таныстырады:

білім беруді ізгілендіру мен демократияландыру;

тұлға жəне оқу тобының ұжымы;

креативтік ойлау жүйесін қалыптастыру.

 

12

Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

 

«Психология», оқыту әдістемесі, «Психология тарихы», «Отбасы психологиясы», «Психологиялық менеджмент» сынды пәндерді оқыту әдістемесін меңгертеді. Бұл пәндерді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады.

5

v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

v

Когнитивті психология

Әуел баста когнитивтік психологияның басты міндеті - сенсорлық ақпараттың стимулдың рецепторлық бетке түскен сәтінен жауап алынғанға дейінгі өзгермелерін зерттеу болды  Когнитивтік психология – білімдер негізінде адамның қылықтарын түсіндіреді және сол білімдердің үрдістері мен қалыптасу динамикасын зерттейді үйретеді.

13

.Болашақ мамандарды даярлаудың әдіснамасы мен әдістемесі

 

Болашақ мамандарды даярлауда әдіснама бағдар беру мен негізгі тұғырды қамтамасыз  етеді. Сол себепті де, аталған пәннің болашақ мамандарды білім беру жүйесіне даярлауда алатын орны ерекше. Пән мазмұны жаңа бағытты, білім берудің заманауи мәселелерін  қамтиды. Бұл курс болашақ мамандардың кәсіби құзіреттілігін қалыптастырады.

4

v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

v

Жоғары оқу орнындағы педагогикалық менеджмент

Жоғары оқу орнын басқару принциптері. Менеджменттегі коммуникация және дау-жанжал мәселелері. Басшылық стилі. Басшылық ұғымының мәні. Жоғары оқу орны – педагогикалық процесті басқарудың орталығы. Жоғары оқу орнының білім беру процесін басқарудың технологиясын қарастырудың негіздері. 

14

Педагогикалық акмеология

Пән акмеологиялық тұрғыдан білімді педагог даярлаудың негізін қалыптастырып, кәсіби шеберліктің шыңына жетудің алғашқы білік-дағдыларын меңгертеді, педагогикалық акмеологиялық проблемалар туралы студенттердің білімін қорытындылап, бір жүйеге келтіреді.

4

v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

v

Андрагогика  және ересектерді оқыту технологиясы    

Ересектерге білім берудің әдіснамалық амалдары мен ұстанымдарымен, кәсіби дамудың андрагогикалық астарларымен,кәсіби дамудың андрагогикалық негіздерімен, витагендік бағытпен таныстырады. Ересектерге білім беру жайлы  педагогикалық ойлар, теорияларды талдайды. 

 

15

Ғылыми зерттеу жұмыстарын жобалау мен ұйымдастыру

 

Бұл пән  психологиялық-педагогикалық мәселелерді зерттеу жұмысын жоспарлау мен ұйымдастыру базасын қалыптастырып, ғылыми зерттеу іс-әрекеттерінде тиімділікті қамтамасыздандыратын дайындықты тереңдетуге бағытталған.   Магистранттар педагогика және білім беру тарихын зерттеуге қажетті әдіснамалық тұғырлар және ұстанымдармен танысады.   

4

 

v

 

 

 

v

 

 

 

 

 

v

Ғылыми зерттеу әдіснамасы және әдістері

Әдіснама туралы түсінік береді. Ғылыми білімнің әдіснамалық негізі функциясы және ғылыми тәжірибе құрылымын қарастырады. Әдіснама түрлерімен, ғылыми-зерттеу әдістерімен таныстырады.

16

.Интербелсенді әдістерді ЖОО - да қолдану мәселелері

 

Интербелсенді әдістемесінің негізгі мәселелері: білім және диалог. Пән төмендегі білімдермен қаруландырады: Интербелсенді оқудың шарттары мен ережелері. Интербелсенді оқуда  оқу мақсаттарын айқындау мәселесі.   

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v

v

v

Қазіргі кездегі педагогикалық технологиялар

Пән технология ұғымымен, педагог ғалымдардың «педагогикалық технология» ұғымына берген анықтамаларымен таныстырады, ЖОО оқу пәндерінің негізінде оқыту технологияларына сипаттама береді. 

Резидент емес студенттерді орналастыру үшін 300 орындық студенттер үйі бар. Жатақханалардағы орындар бірінші курс студенттеріне бірінші дәрежелі тіркелуге басым құқыққа ие.

Біздің бағдарлама 2020 жылы білім сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тәуелсіз агенттіктен халықаралық аккредиттеуден өтті.

Басқа мамандықтар
6В01101-«ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»
7М01101-«ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»
6В04201 – «Құқықтану» бакалавры
7М01301 - "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі"
7М01702- «Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтарын даярлау»
7М01701- "Қазақ тілі мен әдебиеті" педагогтарын даярлау
7М04101-"Экономика"
7М01601-Тарих пәні мұғалімдерін даярлау
6В01301-«Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі»
6В01201-«МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕЛЕУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ»
6В01402- «Музыка мұғалімдерін даярлау»
6В01403- «Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау»
6В02101- «Дизайн»
«6В01401-ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ»
6В01501 – Математика мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
6В01502 – Физика мұғалімдерін даярлау
6В01503-Информатика мұғалімдерін даярлау
6В06101-"Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету"
6В06102 -«Информатика»
«6В01504-ХИМИЯ»
6В01506-«География мұғалімдерін даярлау»
«6В01507-ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ»
6В01509-География-Тарих мұғалімдерін даярлау
6В01505-Биология мұғалімдерін даярлау
«6В05101-БИОЛОГИЯ» БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ
6В01601-«Тарих мұғалімдерін даярлау»
6В04101-Есеп және аудит
6В04402-Қаржы
6В01701-Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
6В03201-«Кітапхана ісі»
6В01702-Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
6В01703-Шет тілі: екі шет тілі мұғалімдерін даярлау